Bouw professionele enquêtes en leer je contacten beter kennen.  Met deze add-on combineer je verschillende vraagtypes, bouw je scenario’s op basis van antwoorden en personaliseer je je enquête met je eigen logo. De resultaten worden verwerkt in duidelijke rapporten 

8 verschillende vraagtypes
Combineer verschillende vraagtypes. Bijvoorbeeld meerkeuze, kleine of grote tekstvelden, radio buttons, checkboxen en antwoordmatrixen.

Meerdere vragen en pagina’s 
Spreid je vragen over meerdere pagina’s om een duidelijk overzicht te realiseren.

Senario’s op basis van antwoorden
Stuur contacten met een specifiek antwoord naar een bepaalde pagina of vraag. Bouw een scenario op basis van antwoorden op de vragen. En maak een enquête die alleen de juiste resultaten geeft en je contacten niet te lang bezighoudt.

Eigen look & feel
Personaliseer jouw enquête met jouw kleuren, logo’s, banners en lettertypes.

Anoniem of op naam
Afhankelijk van het doel van je enquête nemen je contacten anoniem deel aan je enquête, of vullen ze hun contactinformatie in aan het begin van de enquête.

Helptekst
Maak duidelijk aan je contacten wat ze in kunnen vullen door hulpteksten per pagina of vraag aan te bieden. Deze teksten kunnen heel eenvoudig opgesteld worden met een WYSIWYG-editor.

Afsluitpagina
Stuur je contacten een bedankje wanneer ze de enquête ingevuld hebben door een slottekst toe te voegen of stuur hen automatisch door naar een landingspagina of een pagina op je website.

Link
Link naar je enquête vanuit je e-mailbericht, website of social media pagina’s via de unieke en veilige weblink.

Rapportage
Bekijk alle gedetailleerde informatie in een vragenrapport, een deelnemersrapport en een vergelijkend rapport.

Exporteer
Rapportages van vragen en deelnemers kunnen geëxporteerd worden naar 6 verschillende formaten. Hierdoor kun je eigen data-analyse en resultaatverwerking doen in je eigen systeem.

Voortgangsindicator
Om je contacten aan te moedigen de enquête volledig in te vullen hebben we een voortgangsindicator toegevoegd. Zo zien je contacten precies hoe ver ze gevorderd zijn in je enquête.