Sociale media in een e-mail

E-mailmarketing en sociale media, de grens daartussen is dun!

Maar hoe vaak leg je in een e-mail de nadruk op sociale media? […]

Sport, e-mailmarketing en supporters?

Het doel van e-mail marketing is om lezers te betrekken bij de communicatie. Infomeren, verkopen, leren, nieuws brengen of een combinatie van al deze zaken: het kan allemaal met e-mailmarketing. In zoverre verschilt […]

E-mail lijst snoeien?

Ok, je hebt jarenlang hard geploeterd om een flink lezersbestand voor je verschillende nieuwsbrieven te krijgen. En ook de interactie via e-mail met al je klanten, medewerkers  en relaties loopt goed. Moet je dan toch gaan nadenken over snoeien in je e-maillijsten? […]

Social media of e-mailmarketing

Linkedin, Facebook, Twitter, WordPress, Pinterest, Google Plus, Instagram, Snapchat…………  Social Media wordt steeds groter!  Commerciële marketing tracht zoveel mogelijk in interessegroepen […]

Hoe start je met nearshoring?

Het ontwikkelen van software met een eigen team in het buitenland is om vele redenen een perfecte optie.
Maar hoe begin je?
Een aantal klanten van InToSoft BV heeft al  gekozen voor deze optie. Hoe zijn zij begonnen? Hoe loopt het nu? Wat hebben ze geleerd?
Op 16 april as krijgt u van deze klanten het antwoord op deze […]

Outsourcing en tijdsverschillen

Software in een buitenland laten ontwikkelen betekent ook rekening moeten houden met tijdsverschillen.
Soms is het bijzonder handig als dat tijdsverschil groot is, zoals bijvoorbeeld met China of India. Tegen de tijd dat hier het einde van de Nederlandse kantoortijd in zicht komt, begint daar de werkdag voorzichtig in beeld te komen. Dan kunnen ze […]